.

sitter nu inne på emmas rum ( barack , persiska palats ) blev tillfrågade om jag ville hjälpa henne att packa inför hennes resa imorgon . men jag misstänker att hon hade andra baktankar med frågan då jag har fått agera mac-service och hjälpa henne med hennes dator respektive ipod , jag har även fått vara skomakare och fixat hennes klackar, jag har fått vara sömmerska och laga hennes kavaj ( nej , hon utnyttjar mig inte alls ? ) medan hon gör jag vet inte vad . . .
blev nu tillfrågad (beordrad ? ) att torka hennes nytvättade converse med hårfönen .  så jag får väl ta tag i mitt arbete , det är ju faktiskt sista gången vi ses nu på ett bra tag .

( orkar inte bilder nu emma, om du inte vill att jag lägger upp jätte-bilden ? )

KOMMENTARER
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0