.

Okej, eftersom min kära läsare har önskat ett inlägg:

Vill börja med att tacka emma för designen (vet inte om jag får länka till din blogg, eftersom det är där du skriver om din innersta tankar och känslor, haha), har inte fått fakturan ännu, vilken jag vet kommer bli ganska dyr, då hon var "tvungen" att köpa photoshop. Men jag är mycket tacksam för att hon tog sig tid och satt under många långa nätter för att fixa den här fina memorial sidan.

Jaha, och så får jag väl tacka Eyjafjallajökull för att jag sitter här på mitt rum och inte yrar runt på JFK istället. Bloody fuck på detta. Jag hade kunnat vara i NY och emma och elle hade kunnat vara i milano, det är så jävla bra detta, jag älskar vulkaner!

(Var det okej emma? Jag känner att jag inte riktigt har kommit in i att vara bloggare ännu, så du får nöja dig med ett kort inlägg och så får du kanske vänta tills jag åkt för att få nästa inlägg. )

KOMMENTARER
Postat av: emma

ett mycket bra förstainlägg ! förväntar mig dock ett inlägg om dagen, då det var den uppdateringen jag gjorde under min lilla au pair vistelse in america. gillar att du googlat vulkanens namn, något bra har jag lärt dig i alla fall :) nu ska jag fortsätta att göra vulkaner , något måste man hitta på när alla andra sover . och din stalker hör av sig imorgon , eller så hör du av dig till din stalker, it's your choice ! just det , ett litet tips från en rutinerad bloggare: BILDER!! haha . godnatt , see you tomorrow ! puss

2010-04-20 • 00:26:43
Postat av: emma

hahahaha, märkte precis att jag skrivit vulkaner istället för avatarer ... knappt skadad av veckan som varit ...

2010-04-20 • 14:23:38
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0