FRIDAY - SUNDAY

fredag

jobbade som vanligt på morgonen, efter jag lämnat barnen så körde jag till target och köpte hårfärg. sen körde jag hem till nicole och överraskade henne med en litet besök. sen körde vi till köpcentret och åt lunch och tittade lite. sen körde jag hem och bäddade sängar, tvättade och diskade samtidigt som jag pratade lite med emma.
grannen hämtade barnen, när de kom hem så följde pojken med dem hem direkt och lekte, sedan gick jag dit med flickan också en halvtimme senare. då kom föräldrarna även hem, de frågade om jag kunde köra och handla vilket jag gjorde, sedan dukade jag och slutade redan vid sex tiden.
vid halv åtta kom nicole och hanna och hämtade mig och vi körde och åt och gick på bio; scott pillgrim VS. the world. konstigaste filmen på länge. och jag störde mig på alla i publiken som applåderade HELA tiden, varför applåderar man på bio?
var hemma strax efter tolv och somnade då gott i min säng.

lördag

vaknade vid tolv, skypade ett tag med familjen där hemma och satt med när dem åt. annars slappade jag bara på mitt rum fram till fem då hanna och nicole hämtade upp mig. vi körde iväg till alpine för nicole hade inte sett det innan. sedan körde vi till the riverside shops, tittade lite i affärerna sedan åt vi på cheesecake factory.
blev god four cheese pasta och sedan brownie sundae cheesecake till efterrätt.


mycket god, men orkade inte äta hela.

efteråt körde vi och hyrde film som vi sedan kollade på hemma hos nicole. kom hem redan vid elva, men gick inte och lade mig förrän klockan två.

söndag

vaknade vi halv elva. var meningen att jag och nicole skulle till bronx zoo. men vädret var inte det roligaste, såg ut som att det skulle bli regn när som helst, så vi ville inte chansa. utan vi hyrde ett par filmer köpte lite mat och gott på shoprite och drog hem till henne där vi tittade på film och slappade hela dagen. jag drog hem vid åtta, sedan efter det har jag bara varit på mitt rum, pratat lite med emma och bara gjort ingenting.

nu är det dags att sova, jobb som vanligt klockan sju imorgon, godnatt!


KOMMENTARER
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0