FRIDAY - TUESDAY

har varit dålig på att uppdatera, men nu kommer det ett litet inlägg. ska försöka komma ihåg vad jag har gjort.

fredag

jag jobbade som vanligt på morgonen och körde barnen till camp. efter det så körde jag och gjorde ny manikyr, så här fina blev mina naglar nu.


efter jag fått min manikyr så gick jag till starbucks med min dator, där åt frukost medan jag skypade med mamma.
sen gick jag hem till nicole och slappade lite, vid lunch gick vi och åt på green line. efter det gick vi hem till henne igen. klockan tre körde jag hem, pappan vara redan hemma och han frågade om jag kunde köra och handla, visst kunde jag det. sedan körde jag hem för att invänta barnen, då grannen skulle hämta dem. medan jag väntade så bäddade jag sängarna och vek undan tvätten lite snabbt.
barnen hann bara vara hemma en liten stund innan flickan blev upphämtad för en play date och pojken hade en play date som kom hit.

jag slutade vid halv sju, en timme senare kom hanna och nicole och hämtade upp mig för mat och bio på köpcentret.
vid halv ett släppte de av mig vid mitt hus och en kvart senare ringer nicole och är utelåst från sitt hus. eftersom hon inte vill ringa på dörren och väcka sin familj så funderar hon på att sova på verandan. men jag tyckte att det var bättre att hon sov är, så hon gick hit och sen gick vi och lade oss nästan direkt.

lördag

eftersom nicoles familj inte visste om att hon sov borta så ställde vi klockan på åtta så att hon skulle kunna gå hem tidigt. jag följde henne ner till dörren, sedan gick hon hem. barnen satt redan i köket och åt frukost, så jag gjorde dem sällskap. de undrade varför nicole hade sovit här, jag berättade som det var och fick den här kommentaren av pojken; "it was good that she didn't sleep on the porch, cause a racoon could have come and scratched her face" detta sa han samtidigt som han gjorde klösrörelser med händerna. det var liksom det värsta som kunde hända. jag satt kvar och pratade och spelade kort med barnen ett litet tag. sedan gick jag upp på mitt rum och gjorde mig klar.

vid halv tolv träffade jag nicole igen och vi tog bussen in till new york. vi hade inga speciella planer, utan tänkte bara gå runt och slappa lite. bättra att gå runt i new york än i englewood.


vi gick bara runt en massa och gick in i lite affärer här och var.
vi gick in i nbc affären.


där inne hade dem lösgodis, så vi handlade lite.


"mormors löständer"

eftersom jag skulle jobba senare på kvällen och vi inte hade något speciellt att göra i new york så drog vi hem vid sex tiden. vi hyrde dear john och kollade på den hemma hos nicole.

jag stack hem en halvtimme innan jag skulle börja jobba, sen visade det sig att pappan mådde inte bra så föräldrarna skulle inte gå ut. så jag tog bilen och körde hem till nicole igen där vi tittade på avatar och jag hann börja se p.s i love you innan jag var tvungen att köra hem, då bilen har curfew klockan tolv. somnade gott i min säng vid ett.


vår picknick på golvet, synd att min onyttiga hörna inte syns, eller min cola syns ju i alla fall.

söndag

sov bort hela dagen, vaknade inte förrän klockan fyra! spenderade hela söndagen i mitt rum, lämnade bara rummet en liten snabb runda för lite mat. annars så pratade jag med emma i nästa fem timmar. vet inte vad vi pratade om egentligen, allt och ingenting förmodar jag.
efter det så tittade jag lite tv serier, sen var det läggdags, men eftersom jag sovit så länge på dagen hade jag svårt att somna, låg och vred på mig fram till klockan två, sen somnade jag väl någon gång efter det.

måndag

jobbade som vanligt på morgonen, körde barnen till camp sedan hem igen. slappade bara lite på förmiddagen, skypade med mamma, sedan träffade jag nicole för lunch som vi åt hemma hos henne. sedan körde jag och hämtade barnen igen. jag gav dem kvällsmat och efter det körde vi till toys r us där vi spenderade en och en halv timme, när vi kom hem så var föräldrarna hemma så jag kunde sluta.
måndagkvällen spenderade jag bara i mitt rum (tror jag?).

tisdag

jobb som vanligt på morgonen, körde hem och gick och lade mig direkt och sov fram tills jag skulle hämta barnen. hämtade barnen och vi bakade en kaka när vi kom hem, pojken hade en kompis här, så det var lugnt
slutade strax innan åtta och då kom nicole och hämtade mig och vi körde till ridgewood för cluster meeting. det var någon konsert, inte världens bästa precis. men vi pratade mer än vad vi lyssnade på musiken, så det var tervligt ändå. kom hem strax efter elva och gick och lade mig lite efter det.


KOMMENTARER
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0