MONDAY 23:59

ännu en dag har passerat. har jobbat som vanligt, tvättat, gjort pappan en tjänst och hämtat kemtvätten, annars har jag bara slappat under dagen.
efter jag hämtat barnen var vi hemma i lite mer än en timme, sedan var det dags för födelsedags kalas på bio för pojken. de skulle se despicable me, så jag och tjejen följde också med, så att hon kunde se den, ja, jag såg ju också den, blev andra gången. tror det var första gången jag såg samma film på bio två gånger, men jag heter ju inte emma heller, så kanske inte så konstigt.
vi kom hem vid nio, barnen somnade i bilen och föräldrarna var hemma när vi kom hem så de tog över, medan jag körde in till englewood's downtown (haha) där de andra tjejerna redan var på is-s-berry. köpte mig en frozen yogurt och så gick vi till johanna och satte oss på hennes takterrass.

känns som att jag skriver om samma saker hela tiden, men det händer inte så mycket nytt. har kommit in i rutinerna och sett det mesta (av englewood i alla fall) nu efter tre månader. och det känns som att jag har skrivit detta innan också. men ja, så är det i alla fall, men ska ändå försöka skärpa mig och komma igång med mina dagliga uppdateringar, även fast att det inte är så intressanta saker jag gör.

good night.


KOMMENTARER
Postat av: mamma

Jag tror bara att det är du som tycker att du upprepar dig.Jag tycker att det är kul att läsa dina små inlägg som att du kört barnen hit och dit,eller att du har varit och käkat en frozen yoghurt.Jag blir mer ledsen om jag går in på bloggen och där inte står något alls.Ja det är i alla fall så jag känner. Puss kram mamma

2010-08-04 • 10:46:45
Postat av: emma

håller med din mami ! uppdatera vaaarje dag ! fast du kan skippa det där om froyo, för då blir jag bara sugen på det . .. puss !

2010-08-05 • 16:43:33
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0