MONDAY & TUESDAY

måndag

jag jobbade som vanligt på morgonen, körde och lämnade barnen och körde hem igen. när jag kom hem gick jag och lade mig för att ta en liten powernap då jag hade en sådan huvudvärk, men det slutade med att jag sov nästan hela dagen.
körde och hämtade barnen, sedan följde pojken med grannen och lekte. jag och flickan gjorde svenska pannkakor. sedan tog vi med dem hem till grannen och åt de där. barnen tyckte väl inte att de var det godaste de ätit, även då de dränkte dem i sirap, men det var helt okej. smakade inte som hemma i svergie, men nästan i alla fall.


fick även ett paket från cristina, TACK SÅ JÄTTE MYCKET!


på kvällen slappade jag bara på mitt rum och pratade lite med emma.

tisdag

morgonen såg ut som vanligt. efter jag lämnat barnen så körde jag hem. gjorde inget speciellt under dagen, slappade vid datorn bara.
sen körde jag och hämtade barnen. flickan blev upphämtad för gymnastik, pojken och jag körde till tandläkaren. och eftersom han var så duktig blev det en slurpee efteråt.
sen kom vi hem och jag hade barnen hela kvällen, då föräldrarna var ute. slutade vid tio, gick då bara upp på mitt rum och slappade lite.


KOMMENTARER
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0