THURSDAY 23:05

ännu en ganska ointressant dag, men jag vet att det i alla fall finns ett par stycken som läser min blogg dagligen.

när jag vaknade imorse ville jag inte gå upp, kände hur mörkt det var i rummet, tittade ut och det var tråkigt väder.
körde barnen till camp, kom tio minuter försent på grund av att amerikanerna inte kan köra i regn. så fort det kommer ett par regndroppar så saktar alla ner och startar sina vindrutetorkare på högsta hastigheten. det bildades långa köer, så vi blev lite sena, men det är det ingen som bryr sig om här.

när jag kom hem igen så skypade jag med familjen där hemma. sen slappade jag och tog det lugnt bara. kändes som en riktig höstdag, ville inte göra någonting... hoppas inte att hela hösten och vintern kommer att kännas så.

hämtade barnen sen vid fyra, har bara tagit det lugnt här hemma, regnat hela dagen så vi kollade på film. föräldrarna var ute i kväll, så jag fick göra barnen klara och lägga dem, inga problem, de var lugna och lyssnade.

så nu sitter jag här i min säng och gäspar, ska lägga mig nu, föräldrarna ska iväg redan vid halv sju imorgon, någon judisk grej, tror det var någon som fått barn och imorgon ska barnet bli omskuren(!), och det är tydligen något man går på... men i alla fall, jag behöver inte gå upp då, räcker jag börjar vid sju som vanligt, men om barnen vaknar innan, så ska de bara väcka mig.

godnatt!


KOMMENTARER
Postat av: emma

hihi , jag brukat läsa din blogg ibland . . typ en gång i månaden . . men jaa , uppdatera eller logga in på ichat pronto , har inget att göra. . och kommer inte på någon bra film att ladda ner . . hmm , puss

2010-08-14 • 04:04:45
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0