TUESDAY & WEDNESDAY

okej, vet inte om det här kommer att fungera. men internet har inte fungerat på min dator sedan tisdagseftermiddagen. och nu fungerar det i två minuter, sedan slutar det att fungera igen. och det roliga är att det verkar som att det fungerar på alla andra datorer här i huset, kan också nämnas att de är mycket äldre än min dator. men om detta inte fungerar nu så får jag väl gå till starbucks och utnyttja free wifi.

tisdag

jobbade som vanligt på morgonen. efter jag kört och lämnat barnen så körde jag hem och kröp ner i min säng. och där spenderade jag hela min dag med att varva sömn med datorn. så det blev lite tv serier och skypade lite med pappa och mamma. jag lämnade min säng tio minuter innan jag skulle köra och hämta barnen, bytte bara om sen stack jag.
när vi kom hem så bakade jag och flickan en kaka. eller baka och baka, kan ju inte riktigt kalla det att baka när man bara blandar pulver med vatten och ägg. men det gjorde vi i alla fall. och så gjorde vi frosting, men den gillade barnen inte, så jag fick hitta på ett eget recept, vilket de gillade mycket.



senare på kvällen körde jag, mamman och barnen till en park där vi cyklade.
när vi kom hem och jag slutade så tog jag bilen in till centrum där jag träffade nicole, vi köpte mat från shoprite och satte oss ute och åt. sedan jag vi till starbucks.

onsdag

morgonen såg ut som vanligt. efter jag lämnat barnen körde jag till target och sedan körde jag till köpcentret, där jag mötte upp nicole och hanna. vi gick runt och tittade lite och sedan åt vi lunch och körde hem.
efter det så mötte jag upp nicole igen och hon följde med mig till banken. så nu äntligen har jag skaffat mig ett konto. sen följde jag med nicole hem och lånade hennes internet, eftersom mitt inte fungerade. så då blev det lite skype med familj och grannar.
sen hämtade jag barnen och körde hem, de kollade lite på tv. mamman kom hem tidigare, så vi körde och åt pizza. och efter maten körde vi till en djuraffär.
när vi kom hem så gjorde vi barnen klara för läggdags, sedan stack mamman ut och jag lade barnen. sen gick jag upp på mitt rum, kände mig lite smått rastlös eftersom mitt internet inte fungerade. så jag lade mig i sängen och läste några tidningar tills mamman kom hem och efter det somnade jag.

(verkar fortfarande som att det trådlösa internetet inte fungerar på min dator, så har nu gått ner och dragit ut internetkabeln ur pojkarnas dator och kopplat in den i min. så nu fungerar det.)


KOMMENTARER
Postat av: emma

okeej ,eftersom att jag tjatar på att du ska uppdatera så får väl jag ta och kommentera mer än en mening . . idag har min dag innehållit garderobsmålning som du redan vet om .. så nu fanns det inte mycket mer att berätta . . eller jo , att man får väldigt mycket kramp i armarna när man använder skitfärg från byggmax . fixar mina naglar nu så att det håller till newwan , det är ju inte särskilt tåliga som du vet. . ajaa, nu yrar jag . .just det , påminn mig om ticket , tack ! puss

2010-08-06 • 01:33:36
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0