WEDNESDAY & THURSDAY

onsdag

hmm.. kan knappt komma ihåg vad jag gjorde. vet att jag jobbade som vanligt på morgonen, körde hem, tvättade, gick och lade mig och sov. sen skypade jag med mamma och sen körde jag och hämta barnen.
efter jag hämtat barnen och lämnat grannbarnen så körde vi till ben&jerry's och köpte glass, vilket uppskattades.
när vi kom hem gick pojken in till grannen och lekte och jag och flickan ritade. pojken kom hem, barnen duschade, sedan kollade pojken på tv medan jag och flickan målade varandras naglar. föräldrarna var ute även den här kvällen så jag fick lägga barnen. men de kom hem strax innan tio, så då slutade jag. och gjorde inte särkilt mycket efter det heller.

torsdag

idag körde jag och lämnade barnen som vanligt, sen körde jag till target och köpte lite saker jag behövde, som en hylla till mitt badrum, lite krokar och annat smått och gott.
efter det körde jag till ikea, köpte lite doftljus och askar till mina smycken.


fick lämna mitt vapen i bilen

sen körde jag hem och sedan jag kom hem fram till klockan nio, så har jag städat nästan hela tiden. började med att sortera och slänga saker på mitt rum, sen bad mamman mig att städa barnens rum, sen skulle jag sortera kläder och lägga i lådor och garderober, sen fortsatte jag med mitt badrum, tvättade alla golv här uppe, sen bad mamman mig att städa källaren, sen gjorde jag klart det sista här uppe och nu är jag helt slut. detta var som ett träningspass, har sprungit upp och ner från källaren till tredje våningen, har skurat som bara den och nu känner jag mig trött i ryggen.

ska strax bege mig in i en dusch, sen blir det nog läggdags.
emma ligger och sover (håller för mitt ansikte, inte den trevligaste synen just nu, haha), hon som bad mig att uppdatera. men hon gav upp innan jag blev klar.


godnatt!


KOMMENTARER
Postat av: mamma

vad bra att du lämnade dina vapen i bilen (hi hi hi)

Ja jag läste att du har städat hela huset,skönt nu dröjer det väl några månader till nästa gång.Jaha så de svenska pannkakorna passade inte det var ju synd.träffade Emma i torsdags så jag skickade med mobilen. hon var lite nervös inför resan.Hoppas ni får en toppen vecka tillsammans.

2010-08-20 • 16:04:26
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0