MONDAY - WEDNESDAY

okej, har varit tre ganska så ointressanta dagar. behöver inte ens dela upp inlägget efter dagar efter som jag inte har gjort så mycket och de har alla sett ungefär likadana ut.

har jobbat som vanligt på morgnarna kört och lämnat barnen. sen när jag har kommit hem har jag gjort mina au pair uppgifter och inte så mycket mer. under måndagen och tisdagen så gick jag och la mig och sov igen fram tills jag skulle hämta barnen. idag var jag faktiskt vaken, pratade med familjen där hemma och tog igen lite tv serier som jag missat.
sen har jag hämtat barnen och alla tre dagarna så har de varit och lekt hemma hos grannarna och deras barn på eftermiddagarna. sen har de kommit hem och ätit och duschat, sen har det varit läggdags.
måndagkväll spenderade jag på mitt rum, tisdagkväll jobbade jag och idag tog jag en lång skön dusch och kröp sedan ner i sängen.
men jag börjar tröttna på att inte göra något under dagarna eller kvällarna, måste hända något snart annars kommer jag få panik.

nu så blir det läggdags i någorlunda tid, godnatt!


KOMMENTARER
Postat av: mamma

Det var ju tråkigt att du inte hittat på något men ibland måste man ha tråkigt för att uppskatta det roliga.Vi var på Bakken i torsdags,det var kul men det regnade så vi var ganska blöta.I fredags slappade vi hela dagen,det var dåligt väder regna och stormade så vi slängde oss i soffan och kollade på först ice age 2 och sedan en annan som hette Oss torpeder emellan.Vi ska nog ta en runda på festivalen idag, för det är bättre väder idag.Du vet måste ju äta den årliga Langosen.Kollar om du är inne på skypen senare i dag.

2010-07-31 • 09:18:50
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0