THURSDAY 23:14

har varit en ganska händelselös dag. jobbade som vanligt på morgonen.
under dagen skypade jag lite med mamma, sen tog jag bilen in till centrum och gick och tittade lite i affärerna, köpte mig nya hudvårdsprodukter. efter det mötte jag upp nicole på starbucks, så satt vi där ett tag och pratade. efter en runda på shoprite och en milkshake på tasti d-lite, så skulle jag köra och hämta barnen, men precis när jag satt mig i bilen så ringer grannen och säger att hon är nära campet(?) och att hon kan hämta dem. så jag körde hem igen och slappade lite vid datorn innan barnen kom hem.

sen hade jag barnen hemma i en och en halv timme innan mamma kom, då tog hon dem till tandläkaren och GODISAFFÄREN, för de går så bra ihop. sen fick jag köra och möta upp dem, då mamman skulle göra något ärende, så jag hämtade barnen och körde hem. såg till att de duschade och stoppade sedan dem i säng, då föräldrarna är ute.
sitter nu i min säng och slappar. borde gå och lägga mig, men vill helst vara vaken till föräldrarna kommer hem, då det inte känns riktigt bra att gå och lägga sig innan det, men jag kan ju inte sitta uppe hur länge som helst. så det blir nog sängen i vilket fall som helst nu.

godnatt.

ps. ville förresten bara påpeka att jag tycker inte att ni är så bra på att kommentera. ja, jag vet jag är inte heller så bra på att uppdatera, men när jag väl gör det och skriver mina sju mil långa inlägg, så tycker jag att jag förtjänar lite respons och uppmuntran i form av en liten kommentar :) ds.


KOMMENTARER
Postat av: mamma

Naturligtvis har du rätt.Vi kan ju inte bara tjata att du ska skriva när vi inte själva gör det.I dag kommer pappa och victor hem,kanske vi kan skypa i kväll om inte du ska till boston.Gulle kommer och fikar i eftermiddag,hon vill säkert prata med dig.Jag provar att logga in vid ca 15.

puss kram

2010-07-23 • 11:34:42
Postat av: emms

men nathalie då ! då vet du hur jag kände när jag aldrig fick några kommentarer ! konstigt när jag tjatade om det i varje inlägg . om du undrar vem det är som kollar din bloggis hela tiden (på statistiken) så är det moi , litar inte riktigt på top sites . . men jaja, ska kommentera , fast antar att det inte är mina kommentarer som du saknar . .haha godnatt !

2010-07-23 • 13:27:08
Postat av: yelva

HALLO HALLO, här ar allt bare bra, var på kinesen och ått, med Johanna och Maria,sen gik vi på bio, så på en varmpyr film det var numer 3, jag har inte set5 1 och 2arn. så det var presis som att komma mitt i filmen , så jag somnade till 2 gånge, Maria och Johanna skrattade av mig. Men jag hade jobbat hela dagen så det så. ha det nu så bra. ett stort KRAM:

2010-07-23 • 18:40:08
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0