THURSDAY 23:37

dagen idag har gått ovanligt snabbt.
började jobba som vanligt klockan sju, väckte barnen, gjorde dem klara och körde dem till camp.

efter det körde jag direkt till target för att köpa lite bra-att-ha saker, fördrev en timme där inne tills köpcentret öppnade. sedan spenderade jag fem timmar där, shoppade, gick vilse, åt lunch med mig själv, shoppade lite mer. det var en bra dag, gjorde av med en veckolön, men kom hem med bra köp. vissa mer nödvändiga än andra, haha. och du kan vara lite stolt över mig emma, av sju överdelar är fyra VITA! jag gör framsteg.


körde sedan hem för att invänta barnen, som blev upphämtade av grannen idag. efter det var det ganska lugnt, pappan var hemma, så det var halvt slapp, halvt jobb. sedan vid halv åtta stack föräldrarna ut. jag gav barnen mat, de kollade på tv, sedan stoppade jag dem i säng vid nio och efter det har jag kunnat ta det lugnt igen.

godnatt!


KOMMENTARER
Postat av: Lollo

Hallå!

Hur trivs du i New Jersey nu då?? Hur går det med den judiska maten förresten? :P Är det några problem eller är det lätt?

2010-07-09 • 20:09:29
URL: http://lizinamerica.blogg.se/
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0