TUESDAY 23:21

började jobba klockan tre idag, då jag körde och hämtade barnen. innan det så tog jag det bara lugnt, skypade lite med mamma och åt lite jordgubbar.

när jag hämtat barnen så släppte jag av pojken på en play date och jag och flickan körde hem. hennes fröken kom hit och tränade läsa och skriva inför första klass, sedan körde vi och köpte milkshake. efteråt hämtade vi upp pojken. sedan duschade dem och jag stoppade dem i säng.

det har varit en lugn kortare arbetsdag idag, skönt. har varit riktigt varmt idag, kunde knappt vara ute, var nog runt 40 grader.

imorgon blir det upp tidigt igen som vanligt, så nu är det läggdags, godnatt.


KOMMENTARER
Postat av: emms

nämeen, varför klagar du ? 40 grader är väl skönt ? inte alls svettigt eller så . . och man behöver inte alls tänka på vilka kläder man kan ha på sig . . haha . bokar nu . puss !

2010-07-07 • 15:13:59
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0