WEDNESDAY 22:14

började jobba klockan sju som vanligt imorse, slängde i en maskin tvätt, sen väckte jag barnen, gjorde dem klara och körde dem till lägret. det är så skönt när man kör hem därifrån, jag har börjat gilla att köra bil mer och mer, det är nästan lite avkoppling, ensam i bilen med bra musik, det kan ju inte bli bättre, haha.

när jag kom hem fortsatte jag med mina dagliga sysslor, sedan kopplade jag av lite på mitt rum. hände inte så speciellt mycket under dagen. sa hejdå till den äldsta pojken som åkte iväg för sleep-away camp.

jag körde och hämtad barnen, tog med med min bok så jag kunde läsa lite när jag väntade i the carpool lane. släppte av grannbarnen och pojken följde med dem in och lekte, jag och flickan slappade lite framför tv:n. sedan gick vi också in till grannarna och lekte där lite.

nu är jag helt slut, vet inte varför, dagen har inte varit så ansträngande, har inte känt mig trött under dagen men när pappan kom hem sa han att jag såg trött ut, och då kände jag efter och upptäckte att jag var väldigt trött. så nu blir det läggdags. godnatt.


KOMMENTARER
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0