WEDNESDAY 23:07

började jobba som vanligt vid sju tiden, började med att tvätta, sedan väckte jag barnen gav dem frukost och gjorde dem klara. körde och lämnade dem på camp, sedan hem och tog tag i mina uppgifter.

vid halv tolv körde jag och hämtade upp nicole, sedan körde vi till frisören. jag klippte bara topparna och luggen, så inga drastiska förändringar här inte.

körde och hämtade barnen på eftermiddagen, sedan körde vi hem och tog det lugnt bara. inte så mycket annat att göra i den här värmen. pappan tog pojken till tandläkaren och sedan när de kom hem vid halv åtta så slutade jag. men flickan ville leka ett litet tag till mig mig, och snäll som man är så gör man det. kan ju tillägga att vi lekte make over, hon gjorde frisyrer på mig och gav mig massage, inte så ansträngande.

nu läggdags, om mina planer håller i sig så blir det en tur till the mall imorgon, men vi får se vad det slutar med, godnatt!


KOMMENTARER
Postat av: Cristina

heheh det där med massage låter bra...försöker få barnen på dagis att göra det på mig men har inte likats så bra.

Hoppas du mår bra gumman o att allt går bra där i varmen hehe, vi har faktiskt oxå haft det helt ok, fast ibland har det blåste lite..men...skönt med sol iallafall.

Kram.

Tar hand om dig

2010-07-08 • 22:15:11
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0