FRIDAY (SATURDAY 19:34)

okej, får väl ta och skriva om gårdagen innan jag glömmer vad jag gjorde, vilket ändå inte var särkilt mycket, men det blir ett tråkigt inlägg utan bilder ändå.

försov mig igår, så mamman var tvungen att väcka mig.. hela familjen hade faktiskt försovit sig, så det var en sådan dag.

efter jag lämnat pojkarna i skolan och flickan på en play date, så körde jag till shoprite och handlade. när jag kom hem så tvättade jag. jag hade inte så mycket tid att göra annat då pojkarna bara hade halvdag i skolan för att det var deras sista dag, så efter jag bäddat sängarna och städat var det bara att sätta sig i bilen och köra och hämta pojkarna.
den äldsta pojken var bara hemma i en timme sedan blev han upphämtad av en kompis, han ska spendera hela helgen i deras beach house. den andra pojken hade en play date här, vi gick och hämta flickan sedan var vi ute och lekte. vi cyklade och hade watergun fights.

föräldrarna kom hem vid fem, jag gick upp och slappade lite på mitt rum. sedan åt jag med familjen och vid nio tiden tog jag bilen och körde till den nya au pairen hannah. vi drog till starbucks och satt och pratade. vid elva körde jag henne hem. sedan när jag skulle göra hem var jag helt lost, jag hade gps, men det var helt seg, den visade att jag skulle svänga in på en gata efter att jag passerat gatan, det tog hur lång tid som helst för den att kalkylera om vägen och sedan så valde den värsta omvägarna. men jag kom i alla fall hem innan bildens curfew, vilket är bra.
när jag kom hem så kollade jag lite på tv, sedan somnade jag gott i min säng.


KOMMENTARER
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0