FRIDAY (SATURDAY 01:27)

har varit en bra dag idag, den har varit lugn och barnen har lyssnat. försov mig imorse, ingen längre stund, men tur man har nära till jobb och kan gå dit i pyjamasen typ. körde barnen till skolan, sen hem och tvättade och sov ett par timmar till. sedan städade jag lite. körde och handla ett par saker som vi saknade här hemma. sedan skypade jag med mamma en liten kort stund innan det var dags att hämta barnen.
flickan var på play date, och eftersom barnen inte får sitta vid datorn eller kolla på tv under veckan då de har läxor och annat att göra, så var det snabba att starta wii, tv och datorer så fort vi kom hem.
när föräldrarna kom hem så körde jag och handla igen åt dem, sedan gick jag upp på mitt rum och slappade lite innan maten. efter maten skulle föräldrarna på någons födelsedagsfest, så jag skulle sitta barnvakt (vilket jag helt glömt bort tidigare idag, då jag bestämde med de andra tjejerna att jag skulle med på bio). föräldrarna drog vid halv tio, flickan sov redan då hon var trött och sedan vid tio gick pojkarna självmant och la sig. så då kunde jag sitta lite vid datorn, föräldrarna kom hem vid tolv och sedan dess har jag bara hängt på mitt rum.

inte så intressant dag att läsa om, men alltid något, hoppas det händer lite mer i helgen, då det annars har varit en ganska händelselös vecka. har inte träffat de andra sedan miami.

godnatt!


KOMMENTARER
Postat av: mamma

Tråkigt att det inte blev någon bio,det hade varit roligt att höra om filmen var bra.Jag berättade för din filmtokiga bror vilken film du skulle se,tro det eller ej han hade inte hört talas om den.Han trodde att du skulle se typ karate kid 7.var ute med Messi vid halv åtta,alldeles dött ute, alla tar igen sig efter studenten.Men pappa ska snart få liv i alla då han tänker fortsätta med köket.Vi hörs senare idag.

kramar mamma

2010-06-12 • 08:42:54
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0