MONDAY 23:12

varit en mycket lugn dag idag, hade ställt mobilalarmet på klockan tio, men den ringde inte, gjorde nog inte riktigt rätt, så jag vaknade klockan tolv istället.
idag har jag tvättat och städat barnens lekrum, inte så ansträngande. har även skypat med mamma och kunnat sitta ute en liten stund i solen.

imorgon ska pojkarna följa med pappan till hans jobb och flickan ska följa med till mammans. men jag ska ändå gå upp klockan sju och hjälpa till att göra barnen klara och packa lunch till dem. sedan ska jag lägga undan barnens vinterkläder och se till att de har alla sina sommarkläder framme. så det kommer förhoppningsvis bli en ganska lugn dag imorgon också.

och det var ett tag sedan jag gick och la mig i tid, så det hade jag tänkt göra idag, godnatt.


KOMMENTARER
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0