MONDAY (TUESDAY 00:04)

borde lägga in bilder och skriva om miami här, men jag är så trött. kan i alla fall säga att vi hade underbart väder och några helt fantastiska dagar. sov sammanlagt mindre än vad jag brukar sova en natt under tiden i miami. tänkte att jag skulle ta igen lite idag under dagen, men så blev det inte, så inte konstigt att jag är trött nu.

dagen idag har inte varit en av de bästa hittills, lite tråkigheter har uppstått, det är väl så mycket jag kan skriva här, kan ju inte skriva allt för mycket i bloggen. men det verkar vara löst nu, förhoppningsvis i alla fall.

har även fått mitt social security number nu, så mamman sa idag att hon ska jobba hemmifrån onsdag eller torsdag och då ska hon ta mig till stället där jag ska göra teoritestet för körkortet. här är det snabba bud som gäller, så jag får väl ta morgondagen till att plugga körkortboken.

lovar att jag ska göra en miami uppdatering med bilder imorgon under dagen också, då det inte är någon tvättdag, så har jag gott om tid.

godnatt!


KOMMENTARER
Postat av: emma

natts ! fick ditt mail , innehöll ju mycket . . men ja , smsa när du är inne , så kan jag logga in på skype på mobilen ;) så kan vi snacka ! ska på stan och sen jobba nämligen . so text me när du har sovit eller vad du nu ska göra under din lediga tid, kanske plugga lite teori . .haha . puss !

2010-06-08 • 14:57:44
Postat av: katarina

Hej natta :)



Hur går det? Hoppas du har det bra, låter ju strålande med miami :P



pusspuss

2010-06-09 • 18:17:12
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0