MONDAY (TUESDAY 00:18)

sådär ja, nu var en ny vecka påbörjad. har inte hänt så mycket speciellt idag, har bara varit en helt vanlig dag i mitt liv som au pair, tvätta, diska, städa, hämta/lämna barn, laga mat, spela spel, leka, tjata om läxor.. japp, det var väl det.

försökte dra ihop något med de andra tjejerna nu under kvällen, men de jobbade alla kväll. förvånar mig inte om de alla är lediga imorgon när jag ska jobba kväll, så var det ju under helgen. men ska se om det blir något annat. pratade med en ny au pair, kanske ska träffa henne och göra något, hon är från..... tyskland. vilken överraskning.

jag märker när jag skriver här att jag verkligen inte gör något om dagarna, vill ju spendera ett helt år i detta rummet bara, deprimerande. så, som jag sagt och skrivit så många gånger innan, jag måste ta tag i mig själv. i alla fall om det är fint väder imorgon, då kan jag ju bege mitt ut på lite äventyr.

godnatt


KOMMENTARER
Postat av: mamma

Ja ta nu tag i ditt liv och gör något kul.



vi hörs mamma

2010-06-15 • 07:17:52
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0