SATURDAY (SUNDAY 03:02)

så idag vaknade jag vid klockan två. skypade med mamma och bara tog det lugnt. vid klockan fem lämnade jag mitt rum för första gången idag för att äta lite.

kvart i åtta kom hanna och hämtade mig, vi skulle äta och sen gå på bio. vi körde till garden state plaza mall, vi köpte biljetter till iron man 2, sedan åt vi och gick runt lite. filmen skulle börja halv elva, men affärerna stängde halv tio, så då gick vi till bion, vi gick på toaletten, köpte popcorn och dricka, sedan gick vi till salongen. när vi kommer dit så säger en av de anställda att projektorn i vår salong är sönder, så de kommer inte att visa filmen. vi får välja om vi vill se en annan film eller göra återköp. de filmer som fanns att välja på hade vi redan sett eller så var vi tvungna att vänta i en och en halv timme. så vi bestämde oss för att göra återköp då vi inte orkade vänta till halv tolv för att se en film. så vi tog våra popcorn och dricka, satte oss i bilen och körde hem igen.

så nu har jag suttit och druckit min dricka och kollat på bröllopet. måste få min dos av sverige, vilket jag känner att jag nu har fått så att det kommer räcka ett långt tag framöver, efter FEM timmars tittande på festkonsert, mingel, vigsel och en massa annat.


klockan är nu tre (jag vet, inget jämfört med dig emma), så jag ska gå och lägga mig. godnatt/godmorgon.


KOMMENTARER
Postat av: mamma

Kul att du följde bröllopet,det gjorde din bror och pappa också.De till och med slog över från fotbollen för de ville inte missa att se bröllopstårtan,vilka royalister.(helst victor)

Jag somnade orkade inte titta de visade ju bröllop från 8 till efter midnatt.Kul hade vi på KBK cupen

eller som morfar säger cuuupen.Ett guld och ett brons det är inte dåligt,men dåligt var däremot vädret det ösregnade.Vi hörs senare.

2010-06-20 • 10:11:35
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0