SATURDAY (SUNDAY 02:18)

har haft en mycket ointressant lördag. har spenderat nästan hela dagen i mitt rum. skypat med mamma och kollat serier. har bara varit utanför rummet för att äta.
ville hitta på någonting, men alla andra jobbade idag. så jag har bara slappat med mig själv. förhoppningsvis jobbar de inte imorgon, så vi kan hitta på något då. eller så för jag göra något själv, för jag kan inte spendera ännu en dag i detta rum utan att göra något.

godnatt! eller godmorgon sverige, klockan är redan efter åtta för er.

KOMMENTARER
Postat av: mamma

hej vännen



tråkigt att du inte hitta på något igår,men ibland kan det vara skönt att inte göra någonting.jag tror att jag ska ta efter dig och inte göra någoting i dag,fast jag måste gå ut med messi och handla utflycktsmat till liam.Läste din blogg tidigt imorse du hade nog precis lagt dig.

2010-06-13 • 08:28:37
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0