SUNDAY (MONDAY 01:17)

idag vaknade jag lika sent som igår, och precis som igår så lämnade jag bara mitt rum för att äta, fast idag var det runt klockan sju. skypade med mamma. pratade lite med emma och elle, saknar er gips!
sedan pratade jag ännu mer med emma, hon ville så gärna att jag skulle skriva här att hon var så rolig. hon spelade in vårt samtal, där vi pratar i 15 minuter om enbart bröllopet, haha.

har inte träffat min värdfamilj på hela dagen. mamman ringde vid halv tio och sa att de har varit hos barnens mormor och morfar, och barnen ska sova där i natt och vara där hela dagen imorgon. vilket betyder att jag är ledig :) eller inte helt ledig, mamman ville att jag skulle tvätta och städa barnens rum lite, men jag skulle inte arbeta mer än tre timmar.
så det blir ändå mycket ledig tid och sovmorgon! ska försöka att inte sova bort dagen och försöka ta till vara på min lediga tid. det ska bli 32 GRODOR (grader) och solsken imorgon, så kanske hinner med någon timme ute i solstolen.
och vi kan prata imorgon mamma.

godnatt!


KOMMENTARER
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0