SUNDAY & MONDAY (MONDAY 23:39)

så vi körde hem till barnens mormor och morfar som bor på long island. där grillade vi, åt god mat och bara tog det lugnt. senare på kvällen stack vi på bio och såg prince of persia. när vi kom tillbaka vid halv tio var jag så trött, gick och la mig och läste lite, sen somnade jag vid tio.

idag vaknade jag vid åtta, gjorde mig klar och åt frukost, sedan körde vi till long beach och var på en privat strand. riktigt varmt var det, de två första timmarna var det helt vindstilla också. senare började att blåsa, men det var bara skönt.



efter en heldag på stranden körde vi tillbaka hem till deras mormor och morfar för att äta pizza. sedan packade vi ihop våra saker och körde hem. passade barnen en stund medan föräldrarna stack ut, eller passade och passade, de kollade på tv, inte så ansträngande.


och som ni ser så har jag också antagit en lite rosa nyans. bilden är tagen med blixt, så ni kan ju tänka er att den rosa nyansen är dubbelt så stark och täcker hela ansiktet i verkligheten. tänk er mer åt grishållet.
men än så länge gör det inte ont i alla fall, så kan ju hoppas att det inte börjar göra det heller.

nu, läggdags, godnatt!


KOMMENTARER
Postat av: emma

jaaa jävlar räkan ! du lär hitta spf 85 i miami , så köp det ! haha , annars kommer du flagna bort på flyget hem och det är icke kul ! ajaa, nu ska jag sova , ska upp om 5 timmar :) talk to you soon räkan , puss !

2010-06-02 • 00:23:58
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0