THURSDAY (FRIDAY 00:47)

startade dagen som vanligt, körde och lämnade pojkarna. sedan körde jag och flickan hem. jag städade lite.
efter det körde vi till en lekplats en bit härifrån. där lekte vi ett par timmar och fikade i det underbara vädret.


när vi kom hem, så kollade flickan på tv och jag kunde ta det lite lugnt. vid tre tiden körde vi och hämta pojkarna.
körde sedan och lämna den äldsta pojken på ett end of school year pool party (i ett mansion, 100 barn var bjudna, de bjöd alla på pizza, de hade flera waterslides, saker man kunde hoppa ifrån och studsa i vattnet och en massa annat, lät som de hade ett äventyrsbad i trädgården typ).
efter det körde jag och hämtade flickan på gymnastiken och sedan hem. ett par timmar senare körde jag och hämtade pojken från festen. blivit mycket körande idag.

och det har varit en lång dag, jobbade 13,5 timme i sträck. föräldrarna skulle kommit tidigare, men på grund av mycket trafik tog det längre tid än vad de trodde.

klockan nio gick jag in till centrum och mötte upp johanna, anna och nicole hemma hos johanna. slappade bara lite, vid elva promenerade vi hem igen.

är så trött nu, kunde ju inte ta min vanliga power nap eftersom jag hade flickan hemma. fattar egentligen inte vad jag fortfarande gör uppe... så, godnatt!


KOMMENTARER
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0