TUESDAY 22:59

känns så dumt att skriva ännu ett inlägg om att jag inte har gjort någonting speciellt, men det är ju precis så det är. men jag skriver ändå för att jag vet att det finns några (i alla fall mamma och emma) som förväntar sig ett nytt inlägg varje dag.
men det känns som att jag har varit här ett bra tag nu, att jag har kommit in i allt och jag känner till allt runt omkring, så det blir inte så mycket nytt att skriva om och dagarna ser för det mesta likadana ut. dagen idag har varit så lugn att jag faktiskt har kunnat sätta mig ner och läsa lite, vilket var mycket längesedan.

nu kallar sängen - godnatt


KOMMENTARER
Postat av: Pappa

Det känns inte alls dumt att skriva om ingeting eftersom att det finns ingeting som är dumt om man bara skriver något för oss som följer ditt "vanliga" liv . Om du inte skriver något så är det vi som ingeting får veta om det som känns dumt. Nej, det är bättre att du skriver något än ingeting alls.

Kram pappa

2010-06-30 • 06:20:20
Postat av: yelva

Hejsan.

Jag hållar med din pappa, så ved vi jo hur du mår,

och alt är bra, Jag är jo inte så bra på att skriva. Men jag läser vad du skrivar våra dag, så du ved det . Ha nu en bra dag. kram från Farmor.

2010-07-02 • 07:47:29
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0