TUESDAY 23:59

vaknade strax innan sju, klockan sju gick jag ner i min pyjamas och gjorde frukost till barnen och packade deras lunchväskor(?). sedan sorterade jag kläder, vek och städade i garderober. städade bland läxor och skolböcker.

sedan var det dags för mig att provköra till barnens camp, så jag vet vart det ligger tills nästa vecka. första gången på motorvägen! jag säger bara shit! och hahahaha. det var ju en upplevelse. till en början gick det bra, allt flöt på, sen missar jag min avfart, lugnt tänker jag, jag tar bara nästa, men då visar gps:en att jag ska fortsätta köra rakt fram hur långt som helt, men det struntar jag i och tar en annan avfart. så jag kör på typ någon annan gata och sen kommer jag på motorvägen igen, innan den avfarten jag skulle ta, men ni tror inte att jag missar den igen, jo. så, sådär yrar jag runt fram och tillbaka tills jag hittar rätt. så förhoppningsvis blir det rätt nästan gång.

efter det bestämde jag mig för att köra till ikea. ja, och det är ju en helt annan historia hur lång tid det tog för mig att hitta dit. men till sist kom jag dit i alla fall.


det var ju nästan heaven att gå där inne. kunde låtsas att jag var hemma i sverige bara för en liten stund.


så när jag ändå var där bestämde jag mig för att äta lite köttbullar, potatis(pulver)mos, lingon och sås. till efterrätt äppelpaj med vaniljssås och lite lingondricka till det.
inget som gick upp mot mammas köttbullar och potatismos, men jag var nöjd för stunden.


fick bli lite svenska onyttigheter också.

så det var i princip min dag det. imorgon kommer jag få passa barnen igen. förhoppningsvis ska de iväg på play dater, men jag har dem hemma ett litet tag i alla fall.

förresten, emma, min kompis tittade fram, han hälsar.


godnatt!


KOMMENTARER
Postat av: emma

öööööhe fy fan vad ful spindel ! riktigt äckligt ful !

2010-06-24 • 01:14:44
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0