TUESDAY & WEDNESDAY

somnade med datorn i sängen i går när jag skulle uppdatera och när jag vaknade klockan två på natten så orkade jag helt enkelt inte. så det blir både tisdags och onsdags uppdatering i ett inlägg (afan, för det fattar man ju inte när man läser rubriken)

tisdagen måste ha varit ganska händelselös då jag inte kan komma ihåg vad jag gjorde. måste bara dela med mig av en konversation mellan mig och flickan.
hon lyfter upp min tröja och tittar på min mage, sedan trycker hon in fingrarna i mitt fett;
- you are fat.
- ehh.. thanks or what do you want me to say?
- you are the fattest babysitter we ever had.
- ..... hahaha
borde kanske ha tagit åt mig, borde kanske gå ner några kilo, men hon skrattade och jag skrattade så det var bara roligt. och mina kläder passar mig fortfarande, så jag kan ju inte ha gått upp så många kilo. men jag har ju dock bara varit här lite mer än sex veckor hittills.

idag var morgonen inte rolig, det krävdes mycket tjat för att få saker gjorda. när jag lämnat barnen tvättade jag och sov jag tre välbehövliga timmar, sedan skypade jag med mamma och gjorde ett försök till att plugga inför körkortsprovet imorgon, wish me luck! hämtade barnen och har haft en helt underbar eftermiddag, en riktig drömeftermiddag, inget tjat, inget bråk, läxorna var gjorda innan klockan sex och det har bara varit lugnt.

nu har jag precis duschat, så jag ska fortsätta med mitt pluggande lite till, sedan ska jag krypa ner under täcket och sova, godnatt!



KOMMENTARER
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0