TUESDAY 23:52

började jobba kvart över sju, väckte barnen, gav dem frukost och körde dem till skolan.
slappade lite när jag kom hem, skypade med familjen och gjorde mina au pair sysslor.
sedan bestämde jag mig för att lämna mitt lilla rum och ge mig ut på mitt äventyr.



på väg till centrum



huvudgatan
(lite svårt att se affärerna bara)



mitt äventyr slutade på shoprite. köpte lite nödvändigheter; tandkräm, hand sanitizer med mera.

efter min promenad hämtade jag barnen, hem och gjorde lite läxor, sedan gick vi ut och hade vattenballongskrig. därefter tog mamman alla barnen till tandläkaren och jag hade lite ledigt, så jag pratade med emma.
det var sedan meningen att jag skulle passa barnen på kvällen, då mamman och pappan skulle ut och äta. men det blev inte av så jag behövde inte jobba mer. efter de lagt barnen så satt jag ner och pratade lite med föräldrarna om hur allt går och lite om vad som kommer hända framöver.
sedan har jag slappat på mitt rum.

och nu är det läggdags.


KOMMENTARER
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0