WEDNESDAY 23:13

har inte hänt så mycket idag heller, men kan ju gå igenom dagen, så att ni har något att läsa (och jag har något att skriva). skulle gå upp och börja tvätta klockan sju, men försov mig faktiskt hela sex minuter, så snabbt ner och slängde in tvätten, sedan väckte jag barnen i tid kvart över sju. sedan spenderade jag timmarna fram till jag skulle hämta barnen med att tvätta, bara ta det lugnt och skypade med familjen där hemma i nästan två timmar.
hämtade barnen vid strax efter tre, sedan var det hem, göra läxor, mellanmål och leka lekar. varit ganska lugnt idag, slutade vid nio, gick upp på mitt rum och har bara slappat.
imorgon har jag inga planer som det ser ut nu i alla fall. ska försöka ta mig in till centrum, vet inte hur många gånger jag sagt det, men det slutar med att jag somnar eller sitter vid datorn. måste ta tag i mig själv!
var ett tag sedan jag gjorde något med tjejerna nu, men det är ju MIAMI som gäller på fredag! så då får jag ta igen allt jag missat under veckan.

godnatt!


KOMMENTARER
Postat av: emma

men jag kanske tyckte att du liknade mer än räka än en kräfta ! efter miami kanske du liknar kräftan innan vattenbadet (kolla som jag kan !) hihi, ttyl . puss !

2010-06-03 • 15:53:33
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0