WEDNESDAY (THURSDAY 01:00)

okej, morgonen såg ut som vanligt. gjorde inget speciellt; sov lite, skypade med victor och mamma och tvättade.

vid klockan ett körde jag till barnens skola med hamster, ja med hamstern. mellanpojken hade zoo day så han skulle visa hamstern för sin klass. eftersom jag skulle in på skolan var jag tvungen att klä mig i en kjol som täcker knäna och en tröja som täcker. det var ju lättare sagt en gjort. äger inte en så lång kjol, men till sist fick jag ta en klänning och använda den som kjol.


såhär vacker blev jag. och när pappan kom hem fick jag höra att jag verkligen såg ut som en jude, hmm...
(ignorera den smutsiga spegeln, det är bara flickan som har pussat den)

sedan hämtade jag barnen och det blev mycket skjutsande hit och dit, play date här och play date där.

slutade klockan åtta, sedan kom hanna och laura och hämtade mig och vi gick på bio. såg killers med ashton kutcher och katherine heigl.

efter det hem och nu sitter jag här i min säng långt efter läggdags. hörde precis hur det åskade rejält, lät som om det var precis utanför. och nu började det att regna också... kul. kollade vädret och det ska tydligen bara hålla på under natten, så man kan ju alltid hoppas i alla fall.

good night!


KOMMENTARER
Postat av: emma

hahahahahha ,asså natta , bli aldrig judinna ! kul att din kjol/klänning är genomskinlig också . . . ser ut som att du ska på begravning , var man tvungen att vara helsvart ? hahaha.

2010-06-17 • 11:22:04
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0