FRIDAY 22:44

har inget speciellt att berätta, skriver mest för att visa att jag lever och eftersom jag hittills uppdaterat varje dag, så kan jag ju inte bara hoppa över det en dag.
har varit riktigt varmt idag, när jag körde barnen till skolan i morse klockan tio över åtta var det redan runt 20 grader. var nog runt 30 senare på dagen. låg och solade lite på altanen, klarade tio minuter, sedan svettades jag som en gris och det brände ordentligt, så fick gå in en stund i huset som var svalt, sedan gå ut igen efter ett tag, så det gjorde jag i flera omgångar.
blev ingen utgång idag, men det kommer väl förhoppningsvis fler chanser (om inte annat så när emma kommer och hälsar på mig, haha). har bara varit hemma, åt med familjen och sedan gick jag upp på mitt rum. sitter nu här och gäspar, känns som jag ska somna när som helst och klockan är inte elva ännu. så här tidigt går jag inte ens och lägger mig de dagarna jag börjar klockan sju, men jag har ju inte sovit något idag under dagen heller. det är lördag, klockan är inte ens elva och jag ska lägga mig, kan inte minnas när det hände senast. kanske ska ta en bok och läsa lite och se om jag orkar hålla mig vaken till efter elva.

godnatt.

KOMMENTARER
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0