FRIDAY (SATURDAY 01:50)

sådär ja, ännu en dag har passerat, en lugn dag (imorgon har jag varit här i tre veckor). morgonrutinen såg likadan ut (ni som vill veta exakt vad jag gjorde kan få en detaljerad beskrivning av emma). sedan åkte jag och två andra au pairer till target, köpte ett par skor. efter det hämtade jag barnen, sedan har det varit en lugn eftermiddag, barnen har kollat på tv och jag har kunnat fixa med lite annat. var även ute en runda och hade vattenkrig med barnen, fick kommentaren; "this was the best day ever" av flickan när vi kom in, vilket var roligt att höra, för det betyder ju i alla fall att jag inte är så hemsk. tog det sedan lugnt ett par timmar på mitt rum och sedan åt jag med familjen, och efter maten spelade vi texas hold em som vanligt, och jag vann !
just det har även påbörjat ett nytt pussel idag.

gick upp på mitt rum vid tio tiden och sedan dess har jag pratat med emma. här följer en del av de bilder som togs under konversationen.


"hej, vad gör du?, inget, vad gör du? jag buktalar med min näsa. hej, vad gör du?, inget, vad gör du? jag buktalar med min näsa. hej, vad gör du?, inget, vad gör du? jag buktalar med min näsa."
(internt skämt)

sedan blev jag beordrad av emma att uppdatera min blogg medan hon väntar och så här ser hon medan hon "väntar" just nu.

 


okej, detta inlägget handlade mycket om emma, men jag vet ju att hon saknar mig så mycket, då hon kallar sina andra vänner för NATTA.


men nu är det verkligen läggdags, ska först väcka emma genom att väsa högt i mikrofonen, sedan krypa ner under täcket, godnatt !

KOMMENTARER
Postat av: emma

aww, gud vad fina bilder ! knappt äckliga ! hahah. men det bjuder jag på :) vad gör du ? inget . vad gör du ? inget . . haha, hörs inatt ! lär väl vara hemma lite senare än de andra dagarna så du vet . . puss <3

2010-05-15 • 18:59:30
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0