MONDAY 23:40

tycker dagarna går så snabbt. kanske inte under dagen, men sen när jag sitter här på kvällen och skriver så kan jag inte fatta att det faktiskt var ett helt dygn sedan jag skrev sist.

dagen idag har varit lite upp och ner, imorse gick det bra, när barnen kom hem från skolan gick det bra, och det gick över förväntan bra med läxorna, sen gick det lite utför och jag behövde bli arg, vilket inte var lika roligt. men eftersom det fungerat så bra innan så var det väl tvungen att gå lite dåligt också.
när barnen var i skolan tvättade jag och packade barnens väskor då vi ska iväg och vara borta två nätter. sedan sov jag ett par timmar (förlåt mamma!).

och sen har jag bokat resa till MIAMI! åker redan den 4 juni, det ska bli mycket roligt, så nu har jag något spännande att se fram emot.

men nu är det läggdags, godnatt!

KOMMENTARER
Postat av: mamma

Det är ok att ta en liten powernap ibland.

Cristina tar med datorn till jobb idag så får vi se om du hinner att prata med oss.

Mötet igår varade i 3 timmar så du kan tänka hur mycket som snackades. vi hörs

2010-05-18 • 07:00:14
Postat av: Stina

så roligt att se och prata med dig innan,Sammy sa-Nathalie i datan och skratta då vi gick upp till oss igen..sköt om dig vännen..kram kram

2010-05-18 • 22:04:44
Postat av: emma

åååh , så avis jag är på dig ! inte för att du passar ungar då , absolut inte ! haha , men för att du ska till miami ! och för att du är sååå närma manhattan ! och för att du har ett jelly belly shell till din ipod nano ! ajaa, ska soova nu , vi får ichata när du inte så himla seg :) puss <3

2010-05-19 • 01:28:14
Postat av: yelva

Hejsan på dig. åå du har varme och sol, och skall till deömmans stad Miami. Det var inte dårligt, bare det var mig. Tag det försigtit. KRAM från farmor

2010-05-19 • 11:12:44
Postat av: pappa

Häftigt med resan. Hoppas att du kommer ut på fler resor under tiden som du är i USA. Ta vara på den tid som du har där och det är bra att vara utvilad när barnen kommer hem. Glöm inte dom andra sysslorna bara för då kan det bli löneavdrag.....

Vi åker till Holland tidigt imorgon mitti så vi hörs när vi kommer hem.

Puss o kram pappa

2010-05-19 • 19:51:06
Postat av: victor

hajjjjjeeee,najs att det är bra där. vi åker till Holland imorgon så vi hörs på tisdag när jag kommer hem, hej svej

2010-05-19 • 21:43:11
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0