MONDAY (TUESDAY 00:24)

ja, då var även den här dagen slut, och jag har varit här en månad idag. one down, eleven (or twelve) to go!
idag har jag tvättat, varit på posten och ja, bara tagit det lugnt, skypat lite med mor min.
när jag slutade jobba strax innan nio, promenerade jag in till centrum och mötte upp de andra tjejerna, satt bara och pratade lite, planerade lite inför miami :)

men den här veckan kommer bli fullspäckad, så mycket som ska göras.

tisdag: när barnen är i skolan ska jag försöka ta mig in till centrum och titta lite i affärerna, se om jag kan köpa mig en mobil. sen är det baseball match och doktorsbesök som gäller efter jag hämtat barnen.

onsdag: ska luncha med anna på något mall, där jag även ska passa på att titta lite i affärerna, skulle behöva en ny bikini till miami. sen är det baseball match på eftermiddagen. filmkväll om jag inte slutar för sent (eller var det torsdag?)

torsdag: om det är fint väder så är det beachen med laura, hanna och nicole som gäller medan barnen är i skolan, sedan är det baseball match och gymnastik.

fredag: förhoppningsvis lite lugnare, ska troligtvis fixa mitt social security number nu, hoppas det blir av. sedan UTGÅNG i new york!

lördag: vet att vi pratade om att göra något en lördag, vet inte om det var den här lördagen då vi pratade om så mycket, men jo, det var nog shopping mall inför miami.

söndag: grillkväll hos barnens mormor och morfar.

nu är det läggdags, klockan är  alldeles för mycket, godnatt!

KOMMENTARER
Postat av: mamma

Ganska mycket att göra,men du vet vad man brukar säga bättre att ha något att göra då går tiden fortare.Det var ju många roliga saker också,inte bara jobb.Vi hörs.

2010-05-25 • 13:23:30
Postat av: mamma

Ganska mycket att göra,men du vet vad man brukar säga bättre att ha något att göra då går tiden fortare.Det var ju många roliga saker också,inte bara jobb.Vi hörs.

2010-05-25 • 13:47:09
Postat av: Lollo

Det är braa! Hur är det själv?? Nej det är galet att det gått så fort!

Ja, bankkonto känns viktigt att ha nu alltså. Jag var på Social Security Administration förra fredagen, och fick kortet i brevlådan fredagen därefter. En vecka alltså! Men det beror ju på hur mkt de har att göra också, kan ta upp till två veckor tror jag.

Ja det lyssnar väl lite... :P Haha. Det går bra för det mesta. Får lite såna där lögner typ att "pappa sa att jag kunde vänta med det tills han kommit hem", fast det inte alls var vad jag hört och att det inte alls var så. Men jag gillar ungarna och de verkar gilla mig också :D Så det känns bra här. Hur går det för dig med barnen?

2010-05-25 • 23:19:14
URL: http://lizinamerica.blogg.se/
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0