SATURDAY 23:54

vaknade idag vid halv elva, skönt att sova ut lite. skypade sedan med familjen i en timme. gick ner och åt lunch med familjen och sedan satt jag ner med föräldrarna och gick igenom lite regler och förväntningar.
nu har jag äntligen packat upp alla mina kläder och saker och lagt/hängt in i byrån och garderoben. och så har jag satt in mina resväskor i förrådet, så nu känns det lite mer hemtrevligt här på mitt rum.
begav mig sedan ut på en timmes promenad här i området för att kolla läget. men det enda jag gjorde var att koncentrera mig på att inte gå vilse.
riktigt varmt har det varit idag också, runt 30 grader, känns ju roligt när det regnar och är kallt hemma.
sedan pratade jag med emma, känns inte alls som att jag åkt, hade lika gärna kunnat sitta på mitt rum och prata med henne. men vi pratade ett bra tag, vad kan det ha varit ett par timmar?
sen blev jag bjuden på filmkväll nere i källare, kvällens film, pojkarnas val; spiderman.
och nu sitter jag här på mitt rum igen, har ätit upp allt mitt naturgodis och ska nu gå och lägga mig. ska ut och köra imorgon, känns som man ska övningsköra på nytt, men det ska nog gå bra.

ska nu försöka att hålla kvar den här uppdateringstakten med ett inlägg om dagen, men vi får se hur det går :)

KOMMENTARER
Postat av: camilla

hej gumman

Bra att du uppdaterar,det första jag gör på morgonen är att gå upp och kolla.

I dag ska jag och pappa till Lund för att mottaga

stipendiet,det är underbart väder solen skiner och himlen är blå,men jag tror inte att det är några 30 grader.Lycka till med bilkörandet.



kramar mamma

2010-05-02 • 09:04:57
Postat av: emma

hello hey !

lite svårt att skriva här , när jag sitter och snackar med dig på msn samtidigt . . hmm , vad har jag för roligt att skriva .. bra att du packat upp dina väskor , du kan gärna komma hem och packa upp min med och hänga upp alla tvättade kläder i garderoben . kolla min blogg för lite fina bilder om du inte redan sett .. jaja , vi lär väl iChata sen , så avslutar nuu .

puss <3

2010-05-02 • 21:23:10
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0