SATURDAY (SUNDAY 01:13)

ja, tar vid där jag slutade, nicole kom och hämtade mig och vi körde och handlade lite att äta. sedan körde vi hudson. tyvärr var vädret inte så fint som vi hoppats på, det var molnigt och det blåste kallt, men emellanåt så tittade solen fram en liten stund. men vi hade det trevligt ändå, pratade om hur snabbt tiden gått och om saker som vi vill göra under resten av tiden här i usa.


picknick bestående av brownie cheesecake, watermelon och en everything bagel with double egg and cheese, så gott!


george washington bridge


vår fina utsikt, manhattan.


en "fin" turistbild tagen med självutlösare, och nej jag är inte naken under sjalen, även fast att man kan tro det, haha.

efter det hade vi lite mer tid så då körde vi till ett köpcentrum, men vi såg att det var långa köer på motorvägen i andra färdriktningen och när vi kom dit, så hittade vi ingen parkering, tänk då hur mycket folk som var där. så vi bestämde oss för att köra hem igen, för vi ville inte bli sena på grund av trafiken.

väl hemma har jag bara tagit det lugnt. skulle ha jobbat från klockan tio (barnen sover, skulle bara finnas tillgänglig om de vaknar) då föräldrarna skulle gått ut. men det ringde någon och talade om att min värdpappas brors frus mamma hade dött, så de behöver min hjälp imorgon istället, då de ska på memorial service. så jag har spenderat kvällen/natten med att kolla lite serier, pratat med emma och bara slappat i min säng.

men nu är det dags att sova eftersom jag ska jobba imorgon förmiddag, godnatt!


KOMMENTARER
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0