SATURDAY (SUNDAY 00:31)

okej, ska börja med att säga grattis till farfar tyronne som fyller 67 år idag (söndag), GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS! hoppas att du får en bra födelsedag farfar, många grattiskramar från mig.


dagen tillära så bär jag den här tröjan, eller sover i den gör jag ju.

och så till min dag; vaknade idag vid tolv, hade ju bra tänkt ta det lugnt idag, lägga mig och sola i trädgården, men när jag tittar ut, så är det inte så fint väder, varmt men tråkigt. skypade med mamma ett tag, sedan gick jag ner för att äta.
har faktiskt inte lämnat huset idag, knappt lämnat mitt rum, bara när jag varit hungrig.
fick mail om att de inte blir något cluster meeting imorgon, då det har sagts att det ska bli regn. men det gör inte mig något då jag ska till new york ändå, med de andra tjejerna. jag är glad, äntligen händer det något. varit här fyra veckor idag, så det var ju på tiden. så imorgon kan ni få se fram emot bilder och lite roligare uppdatering.

god natt!

KOMMENTARER
Postat av: Farfar

Tack så mycket.Verkligen roligt att höra av dig.Ha det bra och sköt om dig.

2010-05-23 • 17:11:12
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0