SATURDAY (SUNDAY 01:19)

vaknade idag klockan två (!), solen sken utanför men jag var så trött, hade huvudvärk och började känna mig förkyld, så jag lämnade faktiskt inte mitt rum förrän klockan sex. då gick jag och duschade sedan gick jag ner för att ta något att äta vid sju tiden. åt och sedan gjorde jag pärlplattor med flickan.
vid nio tiden drog föräldrarna ut så då passade jag barnen, flickan sov redan och pojkarna kollade på tv så det var lugnt, jag kunde fortsätta på mitt pussel.
vid elva kom föräldrarna hem, så då gick jag upp på mitt rum igen, och nu sitter jag här och vet inte vad jag egentligen gjort de senaste två timmarna.
eftersom pappa är morgonpigg där hemma i sverige och jag sitter uppe halva natten så kunde vi skypa lite. men nu skulle han koka kaffe och jag måste gå och lägga mig. godnatt!

(min dag har inte alls varit intressant och detta var inte så intressant för er att läsa om, men jag måste fortsätta med ett inlägg om dagen. förhoppningsvis har jag något mer intressant att skriva om imorgon)

KOMMENTARER
Postat av: Ulrika

Alla dina dagar är intressanta! Fortsätt att skriva, om inte så lägg upp bilder!

2010-05-16 • 20:50:47
URL: http://familjengranstrom.blogspot.com
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0