SUNDAY 22:15

vaknade idag vid tio tiden skypade lite med familjen där hemma. sedan gick jag ner och åt frukost och sedan var det dags för mig att köra bilen för första gången. det var ju en upplevelse, haha. mamman körde till en tom parkering där jag fick köra runt i nästan en halvtimme, det här var övningskörning på nytt. sedan fick jag köra runt lite i området också, kändes bättre än förväntat, trodde jag skulle vara mer nervös, men det gick bra.
har inte gjort så mycket annat idag, mest hängt på mitt rum, även fast det var över 30 grader ute. men man svettas ju som en gris om man går utanför dörren, så då har det faktiskt varit skönare att sitta på ett svalt rum med AC. så jag har tittat på en massa serier, läst körskoleboken (vet inte om man kallar den så i usa, men ni vet vad jag menar) och sovit lite.

men att bara sitta inne på rummet leder till att jag blir rastlös och då äter jag godis hela tiden. så idag har jag levt på en bagel med cream cheese, en banan, två geisha choklad, ett plopp och några djungelvrål. (sorry mamma)


i brist på annat så tänkte jag bara informera om att jag har fått ett konstigt insektsbett på handen, har fått tre små blåsor på rad som kliar hela tiden, undrar om jag typ blir spiderwoman nu?


men nu är det läggdags, imorgon börjar jag jobba klockan sju, vet inte riktigt vad som händer imorgon, får väl se när jag vaknat.

så godnatt till mig och godmorgon till er i sverige.

KOMMENTARER
Postat av: Pappa

Hoppas att hon har handledarutbildning....

Roligt att du har fint väder eftersom vi inte har några 30 grader här. Du vet att när vi får lite över 15-17 så tror vi att sommaren har kommit.

Fick min premie igår i Lund så det blev nercabbat med din bil. Känner sig som en kung på vägarna fast att det är en Astra.

Har natten denna vecka så vi får samma "onormala" tider.

Vi ses o hörs

2010-05-03 • 07:35:03
Postat av: emma

haha , ytterligare en liten kommentar från moi ..

sitter just nu och skriver inbjudningskort till simons student , vet inte hur många jag har skrivit fel , har skrivit upp och ner på kuverten , till en 84 årig tant när det skulle vara till mammas kusin .. jaa, jag är lite yr ! gillar din kost ! nästan så att jag blir lite sugen på att gå ut i köket nu och hämta lite candy , fast kom på att vi inte har något gott .. krydda cream cheese bageln med lite salt och peppar så blir den ännu godare . och jag hoppas att du lägger den i toastern innan , skit i deras små regler .. godare med lite toastad :) du borde väl logga in på iChat snart så att jag har lite sällskap under mitt lilla skrivande .. somnar snart i stämpelfärgen annars ! just det , du kan väl ta en av alla dina mediciner som du har med dig mot dina små bett . . blanda alla så försvinner de nog ..

ttyl ! puss <3

2010-05-04 • 01:36:24
Postat av: Lollo

Haha jaa jag är ju så galet seg på att skriva. Nä jag har inte heller direkt något socialt umgänge, det känns som att jag knappt har tid att tänka på mig själv när man ska ta in allt annat nu! Jag försöker liksom umgås med familjen, försöka snacka och vara med ungarna och få det bra med dem. Trist att de andra inte svarar på dina mail ju =/ jag fick ett mail från en tysk tjej som jag inte svarat på än, känner mig lite hemsk!



Men det känns bra här, första kvällen så åt vi tårta och drack vin! Det var ju trevligt det. Och det är ganska avslappnad stämning och allt, ungarna har inte varit helt hemska än iaf ;) Jag gillar det än så länge alltså! Hur går det för dig då? Hur känns det?

2010-05-04 • 02:06:47
URL: http://lizinamerica.blogg.se/
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0