SUNDAY 23:45

hade ställt klockan på nio, gick upp tjugo minuter senare, eller jag satte mig upp, sträckte mig efter datorn på golvet och satte mig i sängen igen. skypade med mamma, medan vi skypade gjorde jag mig klar. sedan vid kvart i elva var det dags att gå och möta upp laura och hanna. vi gick mot busshållplatsen, hoppade på bussen, där satt nicole redan, sedan bar det av till new york.
vi gick mest rundor och tittade bara, ja lite roligare att visa med bilder.


okej, börjar med en turistbild på mig och nicole, på time square


vi gick längst med en massa marknadsstånd, nästan helsingborgsfestivalen ju, haha


haha, så roligt, från det här tältet dunkar det ut hög musik, faktiskt bra musik, nya låtar, men det roliga är att dj:arna (vet inte riktigt hur man böjer det ordet) är 60 +, kan se dem framför mig med hörlurar, mixerbord och scratchers.






sedan blev det en paus på dunkin' donuts, med en milkshake och ja.. en donut



empire state building


fruktpaus


i bryant park


nicole, laura och hanna

sen så dog min kamera, min vi tog bussen hem strax efter det. var ingen shoppingrunda precis, utan vi gick mest runt, turistade oss lite och hade det allmänt trevligt. eller ett inköp gjorde jag, ett måste köp om man är i new york, bara för att man ska, men det var ju också turistigt.


så nu börjar klockan bli mycket, jag som hade planerat att lägga mig vid elva, men det tog längre tid än vad jag trodde att lägga upp alla bilder, och vad gör man inte för sina kära läsare.

good night!

KOMMENTARER
Postat av: emma

nämen vilken proffsig bild du fick till på din doughnut ! var den ens god ? den ser ut att smaka papper . . haha . se nu till att snacka med din family (inte här hemma , utan i NJ ) så att jag kan komma över någon gång . . (haha , har gått en månad typ . . .) puss <3

2010-05-25 • 01:33:49
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0