SUNDAY 22:23

sådär, då har ännu en dag passerat. vaknade vid tolv, gick ner och åt frukost. vid två tiden begav jag mig till englewood city för att träffa den tyska au pairen nicole. vi gick en runda, sedan handlade vi mat och gick hem till henne och åt och pratade lite. vid fem tiden gick vi till starbucks och satte oss och njöt  i solen, fortfarande var det riktigt varmt ute. senare promenerade jag hem och lade klart mitt pussel.


tadaa! citi field; arenan där mets spelar

efter det åt jag kvällsmat med familjen och sedan gick jag upp på mitt rum. klockan är inte så mycket, men eftersom jag har lagt mig så sent de senaste två nätterna så tror jag att jag ska lägga mig nu. kanske läsa en bok, för det har jag faktiskt inte gjort sedan jag kom hit. men imorgon är det vanlig arbetsdag igen, så god natt.

KOMMENTARER
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0