SUNDAY 23:49

vaknade idag vid vid elva, då hade familjen redan åkt, så det blev ingen brunch för min del. skypade istället med dem där hemma ett tag. sedan åt jag frukost. eftersom det var helt dött i huset, så gick jag upp på mitt rum igen och kröp ner under täcket. pratade lite mer med familjen där hemma, fick vara med vid matbordet när dem åt och fick sitta med och titta på tv.

vid halv fyra kom den tyska tjejen anna och hämtade upp mig, sedan gick vi hem till henne. vid halv fem körde vi och hämtade upp laura och hanna, också från tyskland. vi körde till ett område som heter alpine, där det bara är en massa stora mansions och typ slott. bor tydligen en hel del kändisar där, som bland annat the jonas brothers och p diddy. enligt wikipedia (haha), så är det den dyraste zip koden att bo på i usa och enligt dem så är det ett flertal andra kändisar som antingen bor där eller har bott där (läste jag mig till; jay-z, britney spears, stevie wonder, eddie murphy). efter det körde vi till hooters, åt pommes, vilka inte var speciellt goda.
sedan körde vi och lämnade av laura och hanna, jag och anna körde hem till henne. var bara där ett tag sedan bestämde vi oss för att gå på bio. så nu har jag varit på bio för första gången i usa också (saknade min ordinarie bio-partner), vilket var stor skillnad jämfört med lilla sf där hemma. gav mig inte på några popcorn eller snacks då jag precis ätit, så det får jag väl ta någon annan gång. såg the back-up plan med jennifer lopez, vilket ja, inte var mer än en jennifer lopez film, så bra som de nu brukar vara.
anna körde sedan mig hem och nu sitter jag här i min säng, redo att krypa ner under täcket för att sova och ladda upp inför en ny arbetsdag imorgon, godnatt.

(ursäkta frånvaron av bilder, tog faktiskt inga under dagen)

KOMMENTARER
Postat av: Ulrika Granström

Jasså, du bloggar och är dessutom på den andra sidan av planeten. Vad spännande :).. Det blir en av dina livsupplevelser som du ska ta vara på. Fota och passa på att bila genom route 66 om du får möjlighet under året du är i USA .. Sköt om dej!

2010-05-10 • 19:31:08
URL: http://familjengranstrom.blogspot.com
Postat av: Stina

så roligt att läsa och höra hur du har de gumman..men de e tomt utan dig på jobb..miss you...kram kram från Stina

2010-05-10 • 19:49:50
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0