THURSDAY 23:16

blir kort inlägg idag, är trött.

sov bort halva dagen idag, efter jag lämnat barnen och bäddat deras sängar, så gick jag och la mig igen, sov från nio till två, sedan skypade jag med mamma och pappa. sedan var det dags att hämta barnen. så dagen har sett ungefär likadan ut som de föregående, bara lite mer bilkörning till gymnastik och baseball träningar.
sen slutade jag klockan åtta och sedan dess har jag legat i min säng vid datorn, kollat på tv och bara degat.

förhoppningsvis har jag mer att skriva imorgon, då jag tänkte ta tag i mig själv, ut och utforska usa (läs; gatorna här runt omkring), men just det har tvättdag imorgon och barnen slutar klockan ett. jaja, får se vad jag hinner, men annars har jag ju hela lördagen på mig att utforska då jag är ledig.

godnatt

KOMMENTARER
Postat av: emma

naaathaalie !

du maste in till manhattan ! ak dit i helgen :) vill ha en massa bilder darifran . . aja, nu blir det shopping for min del , hoppas jag .. ichatar nar jag kommer hem ! puss <3

2010-05-07 • 12:11:49
Postat av: Farfar

Vi vet att du klarar dig bra i stora världen.

Farmor-Farfar

2010-05-07 • 17:42:55
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0