THURSDAY 23:18

äntligen tillbaka i min egen säng (låter konstigt att säga då MIN säng finns hemma i sverige, eller jag har ju ingen säng längre) och skönt att vara tillbaka i huset.
de senaste dagarna har varit mycket bra, trevligt sällskap och mycket mat. tycker inte att jag har gjort annat än att äta. eller idag har jag solat lite (har fått lite färg mamma, ser inte lika blek ut längre) och badat i deras pool, då det har varit runt 30 grader, mycket skönt.
kom hem för ungefär en timme sedan, så jag hoppas att det inte blir allt för jobbigt imorgon, då barnen ska upp till skolan. men det här blev ett kort inlägg då det är läggdags, för klockan ringer 06:45 imorgon, godnatt!

KOMMENTARER
Postat av: emma

nu är du väl ändå ledig för helgen snart ? :) eller du kanske ska ut och festa ? annars dra in på ichat , i'm so lonely ! haha

2010-05-22 • 00:03:10
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0