THURSDAY 23:47

varit en lång dag idag, men det har varit lugnt. dagen har sett likadan ut som alla andra, lite mer körande till olika aktiviteter bara och slutade inte förrän klockan halv tio. har varit fint väder idag, 20+, så idag åkte shorts och linne på.
har bara tagit det lugnt hemma under dagen, har faktiskt lagt pussel. sedan jag kom hit har det här 500 bitars pusslet legat påbörjat på bordet, så jag har gått och stört mig och nu kände jag bara att jag var tvungen att lägga klart det och när man väl har börjat är det svårt att sluta.


ja, och ni tror inte att när jag har lagt klart det, så saknas det en bit! störigt eller vad?


ja och sedan när mamman var och handlade idag så köpte hon hem två nya stora pussel eftersom jag verkar tycka det är så roligt att lägga pussel, haha.

och så idag fick jag en present av mitt äldsta värdbarn, ett fodral till min ipod. ett fint blått från jelly belly (tillverkare av jelly beans) och det luktar GODIS! ja, jag vet inte riktigt vad för sorts (jelly beans kanske, men ja, jag menar vilken smak), men det luktar så gott, så jag går och luktar på det hela tiden.


blev inget social security number idag, då mamman inte kunde komma ifrån sitt jobb som planerat och hon trodde att kontoret hade stängt på fredagar, så vi ska fixa det nästa vecka.

godnatt !

KOMMENTARER
Postat av: mamma

Loggade inte in fler gånger då jag var ganska seg efter festandet.Låg och slappade hela dagen och käkade köpemat.På kvällen upptäckte jag att mjölken och brödet var slut,så det fick bli en runda till konsum.Vaknade i soffan 02.15 och tv:n stod på.Tänkte att jag kunde pratat med dig då men jag orkade inte.

2010-05-14 • 12:07:06
Postat av: emma

åååh, fy fan vad gott med jelly belly skal ! fråga vart han köpte ? :) skype inatt ? haha puss

2010-05-14 • 19:52:49
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0