TUESDAY 23:35

okej, har inte så mycket att skriva om dagen idag. men eftersom jag tänker fortsätta med min dagliga uppdatering, så får jag ju skriva lite i alla fall.

dagen har i stort sätt sett likadan ut som de föregående, förutom en liten sak..
senaste nytt från englewood är att vi har björnar som vandrar omkring. fick imorse veta av min värdpappa att vi får vara lite försiktiga och barnen får inte vara ute själva, då det är en mamma-björn och två, tre björnungar som rör sig här i området. så nu har de fångat en björn, men de andra är fortfarande på vift. hittade en liten film också, om ni vill se. så ja, jag har ju inte riktigt vågat röra mig här i området, vill ju inte ta chansen att stå öga mot öga med en björn när man går runt hörnet bara.

good night !

(okej, tänkte bara tillägga (förtydliga för er om kanske inte är så vana vid datorer och sånt) att ni får klicka på länkarna (de understrukna orden) för att se)

KOMMENTARER
Postat av: mamma

Läskigt med de där björnarna,det är bäst att du inte är ute och vandrar omkring.

2010-05-12 • 06:58:50
Postat av: Ulrika

Coolt med björnar.. De är bara så söta, ljuviga pälsbollar :-).. Men man vet aldrig med såna där som går fritt på gatorna, var försiktig!

2010-05-12 • 18:55:02
URL: http://familjengranstrom.blogspot.com
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0