TUESDAY 23:59

har haft underbart väder idag, 30 +, blå himmel och sol.
efter jag lämnat barnen var jag bara tvungen att sova några timmar till, var trött eftersom jag gick och la mig senare än vad jag brukar och börjar känna mig förkyld. vaknade vid tolv, skypade med mamma i en timme, sedan gick jag ut och la mig på altanen i en timme, hur skönt som helst.
hämtade barnen, sedan var det körning till play date, sedan hem. fick ett litet mentalt sammanbrott, men det löste sig efter ett tag. sedan körde jag till gymnastiken och hämtade flickan. slapp köra till doktorn och baseball matchen, utan föräldrarna kom hem tidigare och gjorde det, medan jag var hemma med flickan under tiden. så vi hade lite girls night, med manikyr, pedikyr och make up.



manikyren jag fick av flickan

konversation mellan mig och flickan precis när jag var färdigsminkad, dock inte sett mig i spegeln ännu:

- nathalie, you look so sexy!
- really?
- yes, do you know what sexy means?
- what does it mean?
- it means that you look really really pretty, and you do.

resultatet:


haha, ja, visst blev jag vacker? men det var det värt, för hon sa att detta var "the best night ever".

efter det så var det dags för barnen att duscha och göra sig klara för läggdags, vilket gick över förväntan. när dem var klara så läste jag pippi longstocking och lärde dem lite svenska.
men nu är det läggdags, imorgon är det tvättdag och jag ska träffa anna för lunch, godnatt.


KOMMENTARER
Postat av: Pappa

Du ser bra ut. Inget att klaga på med den makeupen. Tror att du har ett och annat att lära dig over there.

Vi hörs senare.

2010-05-26 • 08:41:31
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0