TUESDAY 23:59

dagen började bra, körde barnen till skolan och när jag kom hem skypade jag med mamma, kollegorna och barnen på jobb. sedan tog jag det bara lugnt, packade lite, skypade med mamma igen, sedan hämtade jag barnen tidigare då det är några judiska helgdagar, så barnen och föräldrarna är lediga onsdag och torsdag. vi ska spendera dagarna hemma hos pappans bror, packade in alla väskorna, barnen, en hund och en HAMSTER, körde dit, vilket tog nästan en timme, vi ska bo i pappans brors grannes hus (lite rörigt). så nu är det en massa släktingar och så här, kommer inte ihåg en tredjedel av allas namn, men de verkar trevliga och jag har haft en trevlig kväll med mycket god mat. försökt hänga med i konversationerna så gott det går, har fortfarande lite svårt med hebreiska men det kommer väl (haha).
okej, nu sitter jag här på rummet jag ska sova i de två kommande nätterna. känns konstigt att bo i någon annans hem, speciellt sova i någon annans säng. känner ju att jag blivit hemmastadd hemma hos min värdfamlij och sängen där är nu min. men ja, har försökt att koppla upp mig på deras internet, det ska fungera, men verkar inte göra det, så när ni läser detta har det kanske gått ännu fler dagar, men ska försöka fixa internet morgon, jag menar utan internet i två dagar?! haha. godnatt!


(ignorera mitt bleka ansikte och mina svarta ringar under ögonen. tänkte bara att jag kunde visa mig själv i bloggen, även fast att det inte är den bästa bilden som tagits på mig, så nu vet ni att det är jag som sitter här och skriver, ingen annan.)

(och som ni ser så har jag hittat internet)

KOMMENTARER
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0