TUESDAY 23:46

började jobba klockan sju, väckte barnen och gav dem frukost, sedan körde jag till skolan ! det gick bra tyckte jag i alla fall, men barnen ifrågasatte om jag verkligen kunde köra, haha.

(obs! jag kör inte medan jag tar kort, bilen står parkerad på uppfarten)

körde sedan hem och gick och la mig och sov ett par timmar till. sedan skypade jag lite med mamma. när det var dags för lunch så tänkte jag så att eftersom jag är i usa och så är man ju tvungen att ta seden dit man kommer, så var jag ju tvungen att gå all in och prova äta en peanut butter and jelly sandwich.


ja, vad tyckte jag då? jo, jag var förbered på det värsta, så jag trodde att det skulle smaka värre än vad det gjorde. men det var fortfarande konstigt, salt blandat med sött. jag kan ju i alla fall säga som så att jag inte gjorde en till. (lade ni märke till att jag skar den som en trekant också, precis som de gör i filmerna, haha)

vet inte vart dagen tagit vägen idag, inte gjort något speciellt alls. körde och hämtade barnen i två omgångar idag, då den äldsta skulle komma hem senare från en utflykt. sedan var vi ute och lekte, cyklade och spelade baket.
och idag kom föräldrarna bara hem en liten snabb runda, sen stack dem igen, så idag fick jag lägga barnen också, hade förväntat mig att det skulle bli jobbigt, men det gick bra.

men nu är det läggdags.

KOMMENTARER
Postat av: Your neighbour

Hej Natta.

Får amerikanska judar verkligen köra japanskt?

Tror inte att jordnöts/sylt-mackan är 1:a valet om Ann Skipper skulle komma till familjen Olsson på oväntat besök, men jag tror faktiskt att jag skulle kunna prova en.

Kan vara temat för maten hos mig & Jonte imorgon, då vi numera är de enda som finns kvar här hemma.

Verkar som att du inte har alldeles för mycket att göra om dagarna (precis som jag), så varför inte prova på att ta bilen in till Manhattan en dag (obs. skämt!). Här hemma har fläktutbudet ökats med 2 st., så min planering för denna veckan gick åt h.....e! Har därför konsulterat din pappa, för att på så sätt kunna förbereda inför nästa steg av extreme home makeover på Sköldenborgsgatan.

Nu börjar vårrullarna bli klara, så jag får ta hand om dem istället (vegetariska).

Take care overthere / Längst ner

2010-05-05 • 13:59:03
Postat av: Pappa

Härlig "macka".

Skulle bara säga att det är en fin bild på din peanut butter and jelly sandwich.

Känns som om du har fått jobba idag. Hoppas att du inte blir för trött för att sova.

Grannen på förstavåningen har nog alltid fest hemma, eftersom det är ett "bra drag" från lägenheten.

Annars flyter allt på med jobbet, både hemma och på jobb. Snart är nattveckan över så att man kommer tillbaks till det vanliga.

Vi hörs Pappa

2010-05-05 • 23:58:11
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0